Najczęściej zadawane pytania

O każdym etapie zamówienia Klient jest na bieżąco informowany. Po przekazaniu zamówienia do firmy kurierskiej Klient otrzymuję wiadomość sms z linkiem do śledzenia zamówienia.

Tak, oferujemy sprzedaż produktów poprzez wygodny system ratalny. Informacja o dostępnej formie płatności ratalnej widoczna będzie po przejściu do podstrony płatności przelewy24 w koszyku.

Okres gwarancyjny zależy od wybranego produktu. Zazwyczaj jest to okres od 24 do nawet 60 miesięcy.

Jeśli chcesz złożyć reklamację na produkt, napisz maila na adres sklep@laitica.pl oraz dołącz w wiadomości zdjęcia uszkodzonego/wadliwego produktu.

Standardowy czas realizacji wynosi od 2 do 3 dni roboczych.

Aby anulować złożone wcześniej zamówienie, wyślij do nas wiadomość drogą mailową na adres: sklep@laitica.pl

W ofercie znajdziesz różnorodne produkty oświetleniowe, takie jak lampy, kinkiety, żyrandole i wiele innych, dostępne w różnych stylach i rozmiarach.

Oferujemy różne opcje dostawy, a koszty zależą od wybranej metody dostawy. Koszty dostawy zostaną wyświetlone podczas składania zamówienia.